Regulamin
Postanowienia ogólne
- Celem niniejszego Regulaminu jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa pobytu gości w Apartamentach Dostoja.
- Niniejszy Regulamin określa:
- warunki rezerwacji i rezerwacji wstępnej,
- warunków korzystania z najmu,
- warunki przebywania zwierząt w Apartamentach,
- postanowienia końcowe.
- Przez Gospodarza rozumie się właściciela lub inną upoważnioną osobę do kontaktu z gośćmi.
- Poprzez Najemcę rozumie się osobę dokonującą rezerwacji wstępnej i/lub korzystającej z wynajmowanego Apartamentu.
- Poprzez Apartament rozumie się w pełni wyposażony lokal, na który składa się korytarz, salon z aneksem kuchennym, łazienka i sypialnia.
Rezerwacja i rezerwacja wstępna
- Rezerwacji wstępnej można dokonać telefonicznie, mailowo, poprzez formularz kontaktowy lub inne dostępne kanały kontaktu na stronie dostoja.pl.
- Po ustaleniu warunków rezerwacji wstępnej z Gospodarzem (czas pobytu, liczba osób, koszt najmu etc.) należy dokonać wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości usługi.
- Wpłaty na zadatek należy dokonywać na rachunek wskazany przez Gospodarza, w ciągu 3 dni roboczych od daty ustalenia warunków rezerwacji wstępnej. Za datę wpłaty uznaje się datę wpływu środków na konto odbiorcy.
- Brak wpłaty w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z anulowaniem rezerwacji wstępnej.
- Dokonanie wpłaty jest jednoznaczne z potwierdzeniem rezerwacji i zawarciem umowy najmu.
- Zadatek nie ulega zwrotowi.
- Zawarcie umowy najmu (wpłata zadatku) jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
- Umowa zawarta pomiędzy Gospodarzem a Najemcą nie obejmuje dojazdu, wyżywienia ani organizacji czasu podczas pobytu.
- Pozostałą kwotę za wynajem, Najemca opłaca gotówkowo w dniu przyjazdu.
- W przypadku przekroczenia deklarowanej w rezerwacji wstępnej liczby osób korzystających z Apartamentu (bez zgody i wiedzy Gospodarza), Gospodarz zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy najmu bez konieczności zwrotu zadatku.
- W przypadku skrócenia czasu pobytu przez Najemcę, kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
- Cena usług świadczonych przez Gospodarza nie obejmuje ubezpieczenia. Najemcy korzystają z usług na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody, zniszczenie majątku lub kradzież bagaży Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności.
- Dokonując rezerwacji wstępnej Najemca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i wykonania usługi hotelarskiej zgodnie z 6 ust. 1 lit. b) RODO. Rezerwującemu przysługuje prawo do wglądu, aktualizacji i usuwania swoich danych osobowych.
Korzystanie z najmu
- Doba w Apartamentach zaczyna się o godz. 15.00 pierwszego dnia i kończy się o godz. 10.00 ostatniego dnia rezerwacji.
- Najemca zobowiązany jest do poinformowania i ustalenia zmiany godzin przyjazdu/wyjazdu z Gospodarzem najpóźniej 1 dzień przed przyjazdem/wyjazdem jeśli godzina przyjazdu/wyjazdu jest inna niż przewiduje pkt. 1 powyżej.
- Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju szkody lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu powstałe z jego winy lub z winy osób go odwiedzających.
- Wszelkie szkody i zniszczenia należy niezwłocznie zgłosić Gospodarzowi.
- Rodzice i opiekunowie małoletnich dzieci zobowiązani są do sprawowania ciągłej opieki nad nimi. Odpowiedzialność za wszelkie szkody i zniszczenia wyposażenia powstałe przez nieletnich, ponoszą ich opiekunowie.
- W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i e-papierosów.
- Parkowanie samochodów możliwe jest wyłącznie w oznaczonym miejscu lub innym wskazanym przez Gospodarza.
- W Apartamentach obowiązuje cisza nocna w godz. 22:00 – 7:00.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług Apartamentów nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Gospodarz może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę bez konieczności zwrotu opłaty za niewykorzystany okres najmu.
- Gospodarz Apartamentów nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem prądu, wody, Internetu etc.
Zwierzęta w Apartamentach
- Akceptujemy małe zwierzęta pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia tego faktu Gospodarzowi przy rezerwacji wstępnej.
- Koszt doby dla 1 zwierzaka wynosi 50 zł.
- Najemca bierze pełną odpowiedzialność za zwierzę w zakresie bezpieczeństwa osób przebywających w pobliżu, ewentualne wyrządzone szkody oraz sprzątanie odchodów.
- Zabrania się pozostawiania zwierząt w Apartamentach bez opieki.
Postanowienia końcowe
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów pomiędzy stronami jest prawo polskie.
- Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia przed sądem właściwym dla siedziby działalności Gospodarza.
KONTAKT
ul. Szyperska 19, 84-120 Władysławowo
(+48) 507 522 121
biuro@dostoja.pl