Regulamin

Postanowienia ogólne

  1. Celem niniejszego Regulaminu jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa pobytu gości w Apartamentach Dostoja.
  2. Niniejszy Regulamin określa:
    1. warunki rezerwacji i rezerwacji wstępnej,
    2. warunków korzystania z najmu,
    3. warunki przebywania zwierząt w Apartamentach,
    4. postanowienia końcowe.
  3. Przez Gospodarza rozumie się właściciela lub inną upoważnioną osobę do kontaktu z gośćmi.
  4. Poprzez Najemcę rozumie się osobę dokonującą rezerwacji wstępnej i/lub korzystającej z wynajmowanego Apartamentu.
  5. Poprzez Apartament rozumie się w pełni wyposażony lokal, na który składa się korytarz, salon z aneksem kuchennym, łazienka i sypialnia.

Rezerwacja i rezerwacja wstępna

  1. Rezerwacji wstępnej można dokonać telefonicznie, mailowo, poprzez formularz kontaktowy lub inne dostępne kanały kontaktu na stronie dostoja.pl.
  2. Po ustaleniu warunków rezerwacji wstępnej z Gospodarzem (czas pobytu, liczba osób, koszt najmu etc.) należy dokonać wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości usługi.
  3. Wpłaty na zadatek należy dokonywać na rachunek wskazany przez Gospodarza, w ciągu 3 dni roboczych od daty ustalenia warunków rezerwacji wstępnej. Za datę wpłaty uznaje się datę wpływu środków na konto odbiorcy.
  4. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z anulowaniem rezerwacji wstępnej.
  5. Dokonanie wpłaty jest jednoznaczne z potwierdzeniem rezerwacji i zawarciem umowy najmu.
  6. Zadatek nie ulega zwrotowi.
  7. Zawarcie umowy najmu (wpłata zadatku) jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
  8. Umowa zawarta pomiędzy Gospodarzem a Najemcą nie obejmuje dojazdu, wyżywienia ani organizacji czasu podczas pobytu.
  9. Pozostałą kwotę za wynajem, Najemca opłaca gotówkowo w dniu przyjazdu.
  10. W przypadku przekroczenia deklarowanej w rezerwacji wstępnej liczby osób korzystających z Apartamentu (bez zgody i wiedzy Gospodarza), Gospodarz zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy najmu bez konieczności zwrotu zadatku.
  11. W przypadku skrócenia czasu pobytu przez Najemcę, kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
  12. Cena usług świadczonych przez Gospodarza nie obejmuje ubezpieczenia. Najemcy korzystają z usług na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody, zniszczenie majątku lub kradzież bagaży Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności.
  13. Dokonując rezerwacji wstępnej Najemca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i wykonania usługi hotelarskiej zgodnie z 6 ust. 1 lit. b) RODO. Rezerwującemu przysługuje prawo do wglądu, aktualizacji i usuwania swoich danych osobowych.

Korzystanie z najmu

  1. Doba w Apartamentach zaczyna się o godz. 15.00 pierwszego dnia i kończy się o godz. 10.00 ostatniego dnia rezerwacji.
  2. Najemca zobowiązany jest do poinformowania i ustalenia zmiany godzin przyjazdu/wyjazdu z Gospodarzem najpóźniej 1 dzień przed przyjazdem/wyjazdem jeśli godzina przyjazdu/wyjazdu jest inna niż przewiduje pkt. 1 powyżej.
  3. Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju szkody lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu powstałe z jego winy lub z winy osób go odwiedzających.
  4. Wszelkie szkody i zniszczenia należy niezwłocznie zgłosić Gospodarzowi.
  5. Rodzice i opiekunowie małoletnich dzieci zobowiązani są do sprawowania ciągłej opieki nad nimi. Odpowiedzialność za wszelkie szkody i zniszczenia wyposażenia powstałe przez nieletnich, ponoszą ich opiekunowie.
  6. W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i e-papierosów.
  7. Parkowanie samochodów możliwe jest wyłącznie w oznaczonym miejscu lub innym wskazanym przez Gospodarza.
  8. W Apartamentach obowiązuje cisza nocna w godz. 22:00 – 7:00.
  9. Zachowanie gości i osób korzystających z usług Apartamentów nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Gospodarz może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę bez konieczności zwrotu opłaty za niewykorzystany okres najmu.
  10. Gospodarz Apartamentów nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem prądu, wody, Internetu etc.

Zwierzęta w Apartamentach

  1. Akceptujemy małe zwierzęta pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia tego faktu Gospodarzowi przy rezerwacji wstępnej.
  2. Koszt doby dla 1 zwierzaka wynosi 50 zł.
  3. Najemca bierze pełną odpowiedzialność za zwierzę w zakresie bezpieczeństwa osób przebywających w pobliżu, ewentualne wyrządzone szkody oraz sprzątanie odchodów.
  4. Zabrania się pozostawiania zwierząt w Apartamentach bez opieki.

Postanowienia końcowe

  1. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów pomiędzy stronami jest prawo polskie.
  2. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia przed sądem właściwym dla siedziby działalności Gospodarza.

KONTAKT

ul. Szyperska 19, 84-120 Władysławowo

(+48) 507 522 121
biuro@dostoja.pl